OSHEE WORLD EXPEDITION

Wspominaliśmy jakiś czas temu o wyprawie RATREJS. Załoga pozyskała super sponsora i od teraz wspierana przez markę, znaną głównie z napojów izotonicznych, nazywa się OSHEE WORLD EXPEDITION.

5 oceanów, 7 kontynentów, 100 państw, 50.000 mil morskich i 15 sportów ekstremalnych – w ostatni weekend lipca rusza zakrojona na ogromną skalę wyprawa OSHEE WORLD EXPEDITION. Podróż potrwa 3,5 roku i zakończy się w ostatnim kwartale 2020 r.
Porzucili pracę w korporacji i ogłosili dziś rozpoczęcie wyprawy, której celem będzie eksploracja najtrudniej dostępnych i najpiękniejszych zakątków Ziemi, by uwiecznić niezwykłe miejsca, które już niedługo mogą przestać istnieć z powodu zmieniającego się klimatu. Błażej, Kornelia, Marcin, Andrzej, Magda i Adam to szóstka zapaleńców, wspieranych przez markę OSHEE, którzy już w najbliższy weekend wyruszą w swoją najważniejszą podróż w życiu! Podczas 3,5-letniej wyprawy dotrą na wszystkie oceany i kontynenty – podróżując w powietrzu, na ziemi, na wodzie i pod wodą. W tym czasie ekspedycja odwiedzi 100 państw na 7 kontynentach, przepłynie 50.000 mil morskich, a jej uczestnicy będą uprawiać 15 sportów ekstremalnych. Na pokładzie ich pełnomorskiego jachtu żaglowego Nautilusa znajdować się będzie wyposażenie m.in. do motocrossu, wspinaczki, nurkowania, freedivingu, kitesurfingu, czy latania na paralotniach.
– Nasza załoga składa się z podróżników i poszukiwaczy przygód: instruktorów sportu, byłych zawodników i testerów sprzętu oraz zawodowych operatorów filmowych i fotografów. Naszą bazą jest jacht, ale w tej podróży nie chodzi wyłącznie o rejs. Ponad 2/3 czasu spędzimy na lądzie, poznając różne kultury i uprawiając ekscytujące sporty ekstremalne – opowiada Błażej Gładysz, główny organizator oraz pomysłodawca wyprawy OSHEE WORLD EXPEDITION.
Dzięki obecności zawodowych operatorów i fotografów na pokładzie, poczynania podróżników będzie można śledzić za pośrednictwem kanałów social media i na profilach społecznościowych marki OSHEE, na Twitterze, na Youtube w formie vloga, na Snapchacie i w formie obszernych fotorelacji na dedykowanych profilach na Facebooku, Instagramie i Pintereście.
Partnerem tytułowym wyprawy została marka OSHEE, zdobywająca szturmem światowy rynek napojów funkcjonalnych, dzięki swojemu innowacyjnemu podejściu do tej kategorii produktu. To właśnie zdobywanie świata, które wpisane jest w filozofię OSHEE: „Żyj, walcz, zwyciężaj!”, połączyło markę i uczestników ekspedycji. We współpracy z OSHEE, podróżnicy chcą swoją podróżą pokazać, że marzenia się spełniają – wystarczy wybrać właściwy kierunek i rozwinąć żagle.
Partnerami honorowymi wyprawy są: Polski Komitet Olimpijski, Polski Związek Żeglarski oraz Logo promocyjne Polska (POT). Partner merytoryczny i medialny: National Geographic Traveler.

A oto zajawka tej wspaniałej podróży: